Project WON (world outreach nations)

Willem en Vera Fiege woonden samen met hun 4 kinderen op het eiland Cyprus in de Middelandse Zee. Vanaf deze locatie beheerden zij een mission base voor het evangelie. Wekelijks was er gebed, aanbidding en straatevangelisatie. Willem en Vera hebben een aantal jaren in Bunschoten gewoond, hier hebben zij een gebedshuis geleid en waren zij betrokken bij de plaatselijke kerk. Hier is ook de verbinding met Stichting de Adelaar ontstaan. Afgelopen jaar hebben Willem en Vera weer een stap gezet door terug te komen naar Nederland en vandaaruit hun missie verder uit te bouwen. Met projecten in Egypte, Nepal en Hongarije en veel toerustingstrainingen bouwen zij onvermoeibaar aan Gods Koninkrijk op aarde.

Maandelijks wordt het gezin ondersteunt met een bijdrage voor hun bediening. Afgelopen tijd heeft Stichting de Adelaar de ondersteuning met vreugde kunnen verhogen met € 1200,-

Voor het komende jaar is het doel € 2400,-

U kunt grote vreugde ervaren en met ons meebouwen door vaste maandelijkse donatie of een eenmalige gift.

Project Cyprus
€ 439,00 / € 1.250,00