Projecten

Willem en Erna Vedder

Foto-Willem-Erna-scaled-aspect-ratio-1-1-scaled

Stichting de Adelaar is verheugd om Willem en Erna Vedder te ondersteunen in hun leiderschap van JMEO en Brazos Abiertos in Lima, Peru. Met een sterke focus op het opzetten en onderhouden van een basisschool, hebben Willem en Erna hun leven gewijd aan het bieden van onderwijs en hoop aan kinderen in nood.

Hun werk heeft al een enorme impact gehad op de lokale gemeenschap, en Stichting de Adelaar is trots om hieraan bij te dragen. Dankzij onze maandelijkse financiële steun kunnen zij hun missie voortzetten en uitbreiden, wat essentieel is voor de toekomst van veel kinderen in Lima.

Om deze impact verder te vergroten, starten we een nieuw project gericht op het werven van business partners. We geloven dat samenwerkingen met bedrijven een cruciale rol kunnen spelen in het bieden van duurzame ondersteuning en groei voor de school en andere initiatieven binnen Brazos Abiertos.

We nodigen bedrijven uit om deel te worden van deze missie. Door partnerschappen aan te gaan, kunnen zij niet alleen bijdragen aan het welzijn en de educatie van kinderen, maar ook een positieve sociale impact creëren die verder reikt dan alleen financiële steun.

Laten we gezamenlijk investeren in de toekomst van Lima’s jeugd. Met uw steun kunnen Willem en Erna blijven bouwen aan een betere wereld, één kind en één les tegelijk. Via de website weloveperu.nl kunt u direct meekijken met de actualiteiten.

Emmanuel

PHOTO-2022-09-28-17-36-46

Gebed voor Emmanuel en Zijn Familie

Lieve God,

Vandaag komen wij tot U met een speciaal gebed voor Emmanuel, een toegewijde jonge man uit Mexico die zijn leven wijdt aan het dienen van anderen als sportleraar binnen een charity project. Wij danken U voor zijn inzet, zijn liefde voor de kinderen, en zijn passie om zijn gemeenschap te helpen groeien door sport en educatie.

Wij vragen Uw zegen over Emmanuel. Geef hem de kracht en wijsheid om zijn werk met vreugde en geduld te blijven doen. Bescherm hem tegen alle vormen van kwaad en geef hem de gezondheid en energie die hij nodig heeft om zijn dagelijkse taken te volbrengen.

Heer, wij bidden ook voor Emmanuel’s familie. Omring hen met Uw liefde en zorg. Geef hen vrede en voorspoed, en wees hun rots en toevlucht in tijden van nood. Moge hun band sterk blijven, en moge zij de liefde en steun ontvangen die zij nodig hebben.

Wij vragen U, Heer, om Emmanuel en zijn familie te begeleiden op hun levenspad. Zegen hun inspanningen en laat hen de vruchten plukken van hun harde werk en toewijding. Moge zij altijd Uw nabijheid voelen en de zekerheid dat U hen nooit zult verlaten.

In Jezus’ naam bidden wij,

Amen.

Emmanuel wordt maandelijks ondersteund in zijn levensonderhoud op de compound in Lima, zodat hij kan blijven werken en ook zijn familie in Mexico kan ondersteunen. U kunt ook meehelpen en een aandeel hebben in zoveel levens van mensen die het hard nodig hebben.

Willem en Vera Fiege

Stichting de Adelaar is blij en verheugd om maandelijks financieel bij te dragen aan het werk van Willem en Vera Fiege, de toegewijde leiders van Stichting WON (World Outreach Network). Hun onvermoeibare inzet om het Evangelie te verspreiden en hulp te bieden aan gemeenschappen wereldwijd, verdient onze steun en bewondering.

Willem en Vera zijn ware pioniers in hun veld, gedreven door een diepe passie om levens te veranderen en hoop te brengen waar dat het hardst nodig is. Met hun leiderschap en visie heeft Stichting WON al talloze mensen bereikt, hen voorzien van essentiële hulp, onderwijs en geestelijke begeleiding.

De financiële steun van Stichting de Adelaar stelt hen in staat hun werk voort te zetten en uit te breiden. Dankzij deze bijdrages kunnen zij nieuwe projecten initiëren, bestaande programma’s versterken en meer mensen bereiken met hun levens veranderende boodschap.

Wij roepen iedereen op om mee te bidden voor Willem en Vera, dat zij de kracht, wijsheid en bescherming mogen ontvangen om hun missie te volbrengen. Laten we hen ook blijven ondersteunen, zowel financieel als moreel, zodat hun belangrijke werk kan blijven groeien en bloeien.

Op deze website kunt u meer te weten komen over Stichting WON: https://www.worldoutreachnetwork.org/

Helpt u mee om onze missie te ondersteunen? Door financieel te zaaien in deze projecten deelt u mee in de zegen van de opbrengt.